19 Temmuz 2011 Salı

Las dias pasan muy rapido! Gunler pek cabuk geciyor!

- Sonunda yiyecekler ile ilgili unitemizi bitirdigimize pek memnunum, zira kurstan eve salyalari aka aka geliyordum, bugun mis-li gecmis zamani ogrenirken sinemasi bol unitemize gectik.

- Ispanya hakkinda ogrenirken, kendi kulturlerimizi de konusuyoruz. Ve gecen gun kesfettik ki sinifimizda bir "vegano" yani kati bir vejetaryan var. Et, sut, yumurta, dondurma dahi yemiyor. 4 yildir bu sekilde besleniyor. Tamamen etobur bunyemi, boyle bir dietin icinde hayal dahi edemiyorum.

- Taze evli sinif arkadasimiz hala balayindan Paris'den donmedi tum sinifcak buyuk bir merak icindeyiz.

- Ulkemizdeki tatil gunleri hakkinda konusurken birsey daha ogrendim ki biz koleyiz efendim. Italyan, Ispanyollar kesinlikle yilda bir ay tatil yapiyorlar. Bir onceki yazimda gordugunuz uzere ruslarin keyfine zaten diyecek. Ben bi biz mi boyleyiz, derken icimi koreliler rahatlatti. Yilda bir hafta anca izin alip onu da hepsini bi arada degil parca parca kullaniyorlarmis. Soyle bir oh cektim, bizden beterleri de varmis. Ama sonra eklediler ki iyi para kazaniyorlarmis, bu yuzden haftasonlari ucakla pek rahat seyahat edebilirlermis! Yani bizden pek cok eglendikleri, dinlendikleri ve motive olduklari kesin.

- Bugun sinifta gruplar halnide bir tarif yazip yaristirdik ve Sarma birinci oldu! Sarma'nin italyancada tabut kelimesine denk dusmesi ise kotu bir tesaduf oldu!

- Gunde 4 saat kursa gidip, kosarak eve geliyorum, sonra da aksamim ders calismak ile geciyor. Tum sinif olarak herkes ayni dersten muzdraip! Quiero ir a la playa, Quiero tomar el sol, Querio nadar! Yuzmek, gunese kavusmak, plaja gitmek istiyorum efenim! Barcelonadayiz, lutfen!

-3 gundur havanin inanilmaz kapali olmasi ve dun gece, temmuz ortasinda simsekli, gokgurultulu yagmur yagmasina ne demeli? Sasirdin mi gunes, neredesin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder