24 Temmuz 2011 Pazar

O kadar cirkinsi soganlari aglattin!!!

- Basliga aldirmayiniz, burada hayat harika gidiyor, yukaridaki cumlede beni bagira cagira soylemekten vazgecmedigim ve vazgecememe sebebini bir turlu ogrenemedigim sarki da geciyor.

- Bcn'de hava bahar gibi. Bizde buharlasmak, sicaktan sikayet etmek istiyoruz, zira yaz gunu temmuz ortasi aksamlari cikarken uzerine hirka almakta neyin nesidir kuzum?

- Gecen gun yepyeni bir icecek kesfettim. Rekorderlig! Tam anlamiyla bir kadin icecegi! Boyle cilekli, mis gibi kokuyor, agzinda oyle guzel tat birakiyor ki! Sidikimsi biraya 98423948 basar!


 - Gecen gun Istanbul'u cok ozledim dedigimde gozlerim dolu dolu, sevdicek sordu, en cok neyi ozledim, neyi burada yapabiliriz seninle de biraz ozlemin diner dedi. Durdum soyle, sevdigim insanlari buraya getiremezdim, anca bi eylemi burada yapabilirdik. - Kahvalti! diye bagirdim boyle yari gozlerim dolu, yari da sevince! Dun balkonda uzun saatler alan kahvalti yaptik! Sucugumuz bile vardi! Yaban ellerde sucuk bulan sevgili, yerim diyorum baska da bir sey demiyorum!

- Kurs tam gaz devam ediyor. Ingilizce dunyanin en basit dili imissin, bunu Ispanyolca fiilleri ogrenince bir daha anladim. Tek kelimeyle no me gustan nada los verbos!

- Persembe gunu A2'yi bitiriyorum, bayagi sakimaya basladim, umarim su sinavi da adam gibi atlatir, sertifikami koluma takar gelirim, subata kadarda bu seviyeyi korurum. Zira son gunlerde fark ettimki, burada Ispanyolca bilmek birseyi degistirmiyor! Burasi Katalunya efendim!

- Bizde sutu bozuk deyimi ispanyollarda da var! Tener mala leche! Yani kotu sute sahip olmak! Ayrica biz nasil diyorsak hersey sut gibi, hersey yolunda gidiyorsa onlarda "La Leche" diyorlar!

- Mevsim yaz, hayat pek guzel! Itirazi olan?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder